poniedziałek, 25 czerwca 2012

Relacja z Będzina...

Wczoraj miałam bardzo udany dzień, spędziłam go na Jarmarku Rzemiosła i Rękodzieła w Będzinie. Atmosfera super, spotkałam poznane na wcześniejszych jarmarkach osóbki między innymi Sylwię która robi cudną biżuterię ze sznurka lnianego a z nowych znajomości to poznałam Ilonę z bloga Anioły są wśród nas zdobywczynię wyróżnienia w konkursie" o złoty cyganek ", oraz dziewczyny z blogów Kam_Art robi śliczne decoupage i broszki oczywiście jestem szczęśliwą posiadaczką jednej z nich potem będzie zdjęcie http://kamma-decoupage.blogspot.com/ , świetne filcaki i ceramika:) momo-pracownia.blogspot.com, było również stoisko ze Studia Struktury www.studostruktura.eu, oraz Pani Joanna która prowadzi sklep internetowy Pin Pin no i zdobywczyni Głównej Nagrody w konkursie "O  złoty cyganek" oczywiście było wielu twórców bo aż 120. Były też różne atrakcje takie jak kursy filcowania, wikliny, słomkowe, robienie rzeczy z siana, decoupage i wiele innych. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie poszła na kurs decu o którym marzyłam od dawna no i jest powstała moja pierwsza praca na ludową nutę :) oczywiście przez cały czas towarzyszyła nam muzyka ludowa :) a na sam koniec był koncert grupy Rzepczyno poznałam wokalistkę i członków zespołu bardzo sympatyczni ludzie no i muzyka super wpada w ucho jak dla mnie bomba coś mnie ostatnio kręcą ludowe klimaty:) koniec pisania czas na oglądanie, teraz foto relacja


                                                     plakat_4.jarmark_2012.jpg











































12 komentarzy:

  1. Ale cudowności. Piękne rzeczy wystawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne stoisko stworzyłaś ale jakie miało być?! Jak takie cudności na nim wyeksponowałaś. Miłego tygodnia , pozdrawiam serdecznie, Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  3. udany dzionek miałaś i pogoda z tego co widzę dopisała :) no i oczywiście pewnie wszystko sprzedane?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że miałaś piękny udany dzień ... szkoda, że w mojej okolicy nie organizują jarmarków ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne te wszystkie rzeczy, aż szkoda że na żywo nie mogłam ich zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie ... cudeńka same pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie powiem, całkiem ładnie się to nasze stoisko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano całkiem całkiem:) tylko tak dalej koleżanko:)

      Usuń
  8. ale cudnie musiało być, uwielbiam takie jarmarki!

    OdpowiedzUsuń
  9. takie eventy zawsze sa strasznie fajne ;) jak dostalas miejsce na swoje prace tam?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super!! Sliczne stoisko mialas :) no i bardzo fajne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super relacja! ;o) Super są takie jarmarki, szkoda, że ich tak mało, przynajmniej w moich okolicach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń