niedziela, 8 lipca 2012

Dziękuję...

........Modrak za drugie wyróżnienie jakie dostałam za moją broszkę w ostatnim finałowym temacie
                                                                        taki był temat


tutaj top 3


a oto broszka za którą to dostałam


No i jeszcze jedne podziękowanie dla wszystkich którzy oddali głosy na moje kolczyki sutaszowe które interpretowały Flameco ponieważ zdobyłam nagrodę publiczności BARDZO WAM WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ tak wyglądały kolczyki dla przypomnienia




Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim i pozdrawiam 


6 komentarzy:

  1. Szczerze gratuluję.Kolczyki piękne.)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!
    Broszka była cudna!!!
    zasłużyłaś w pełni na wyróżnienia!!
    Pozdrawiam Wiolu!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nagrody i wyróżnień, należały się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!!! Nie dziwię się, że wygrałaś kolczyki i broszka są super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ świetne te "piórka".Pozdrawiam.Ps.zapraszam do mnie jeśli ktoś chce serwetki do decu...

    OdpowiedzUsuń