czwartek, 14 lutego 2013

Wiosennie i....

Ostatnio mało mam siły na robótki a to z powodu choroby która mnie dopadła w sumie to nie jestem chora żeby kichać kaszleć czy mieć gorączkę ale problemy z ciśnieniem mnie dopadły i na tabletkach znowu jestem:( osłabiona i jakoś mało siły na robótki , udało mi się jednak wykończyc taki oto komplecik zrobiony na zamówienie specjalnie na dzisiejszy dzień na prezencik a że kolorki iście wiosenne ma i taki kolorowy i tęczowy to postanowiłam go zgłosić na wyzwanie u Beatki w Leniuszkowie http://leniuszkowo.blogspot.com/2013/01/wiosna-i-sow-kilka-do-dobrych-duszyczek.html  i u Diany w Diana Art  "W magicznym Lesie" http://divianaart.blogspot.com/2013/01/wyzwanie-w-diana-art-w-magicznym-lesie.html . Aże komplecik kolorowy i taki trochę magi w sobie ma to mam nadzieję że i u Diany pasować będzie:)
a oto i on komplecik zrobiony sznurami szydełkowo-koralikowymi w dwóch rozmiarach koralików w trzech kolorach






http://divianaart.blogspot.com/2013/01/wyzwanie-w-diana-art-w-magicznym-lesie.html


http://leniuszkowo.blogspot.com/2013/01/wiosna-i-sow-kilka-do-dobrych-duszyczek.html


a że dzisiaj Walentynki to pokażę wam co dostałam od mojego R i co on odemnie
kubeczek mój a diabełek jego:)


a dla was duzo miłości nie tylko w Walentynki:)



14 komentarzy:

  1. bardzo wiosenny komplecik :)
    powodzenia w wyzwaniach...
    mega kubeczek :) fajny :)
    a diabełek słodki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fikuśny komplecik taki bardzo wiosenny:) i prezenty śliczne:)) Zdrówka Ci życzę :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu jaki śliczny!!!!
    pozdrawiam i zdrowia życzę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplecik :)) Dużo zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny komplecik pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy chyba nie pojme tej plecionki , cudna ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicze dziekuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplet, dzięki za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo fajny komplet:) Lubię takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplet.Ależ powiało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na link party :)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosna w pełni i zaraz raźniej.Super komplecik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń