poniedziałek, 26 marca 2012

Korale i broszka

Materiał, igła, nici, koraliki i trochę zapału do pracy no i trochę natchnienia i tak powstały takie oto koralisie i broszka. Było tak:
a jest tak, zostało jeszcze coś do zrobienia ale to już nie dzisiaj:)
                                                                        oto moje korale
                           a tutaj moje i mojej strojnisi mamy takie same a córeczka zadowolona:)
                                                                 niebieskie esy floresy:)
                                                               czerwono- biało- czarne
                                                        coś a'la wężowa skórka broszka i korale


To by było na tyle:) 

6 komentarzy:

  1. no patrz... ja się już rok temu przymierzałam do zrobienia takich korali. nawet jakiś szaliczek wygrzebałam na ciuchach z myślą o takiej produkcji... i na myśleniu się skończyło. zdradzisz jaka jest technika? szyjesz tunel z materiału, czy tylko obwijasz wypełnienie materiałem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać, że niebieskie esy-floresy najładniejsze (wg mnie) :))

      Usuń
  2. ...ależ to śliczne...a ta ostatnia broszka powala....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.. jestem pod wrażeniem. Super :))

    OdpowiedzUsuń