poniedziałek, 16 lipca 2012

Klub Twórczych Mam

Każda z nas tworzy różną techniką i nie koniecznie biżuterię dlatego wpadłam na pomysł by założyć Klub Twórczych Mam a mianowicie mam na myśli grupkę dziewczyn, które chęć brania w zabawie niech wyrażą w komentarzu pod postem. A teraz krótko zasady zabawy:
Do zabawy może się zapisać każdy kto prowadzi bloga. Nie muszą być to osoby które robią tylko biżuterię może to osoba która maluje,scrapuje, drutuje, szyje ma głowę pełną pomysłów :) A zabawa będzie polegała na stworzeniu pracy w zadanym temacie i każdego ostatniego miesiąca będziemy się chwalić co stworzyłyśmy. Najważniejsze to że nie trzeba nic nikomu wysyłać każda robi w swojej ulubionej technice namalować wyszyć czy co tylko chcecie byle by związane z tematem było. pierwszy temat podam ja a następne po kolei wy będziecie wymyślać żeby nie było że tylko ja:)  Chyba wszystko o zasadach a teraz  czekam do jutra na chętne dziewczyny zobaczymy ile was się zgłosi i wtedy zobaczę czy wszystkie czy tylko pierwszych kilka:) a teraz najważniejsze



                                                     TEMAT NR 1 MORSKA  BRYZA
                                          a tutaj kilka zdjęć dla zachęcenia, zdjęcia pochodzą z 







30 komentarzy:

  1. pierwsza hehh dołączajam do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja z wielką przyjemnością jako druga :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. no prosze.. bardzo ciekawy klub chcesz stworzyc. Super. Trzymam kciuki za wszystkie tworzace Mamy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez się zapisuję koniecznie:))) I mam pomysł. Może wspólnie utworzymy nowy blog pod tytułem TWÓRCZE MAMY czy cos takiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam jak was się więcej zgłosi fajnie by było:)

      Usuń
  5. Jak nie trzeba nic wysyłać to ja się zglaszam :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak nie jest się mamą to też można się bawic? bo się właśnie zastanawiam...hmm...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysl- spodobalo mi sie :) Chyba siegne po kredki swiecowe, bo bardzo mi sie znow kredek chce :) A mam pytanie, co bedzie jesli sie nie wywiaze ze zoobowiazania, czy nie bede juz mogla brac dalej udzialu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne przypadki się zdarzają więc nie będzie tak surowo :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przekonałaś mnie dopiszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jasne że dołączę :)
    Pozdrawiam Wiolu!

    OdpowiedzUsuń
  11. A mogę jeszcze? zdążyłam czy odpadam? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram pomysł z blogiem Twórczych Mam i jeśli takowy powstanie chętnie bym dołączyła, jeśli tylko się zgodzisz Wiolu, bo ja to już całkowicie po terminie się zgłaszam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, za późno chyba zajrzałam, bo ja też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Do kiedy robić prace na morski temat? Do końca tego miesiąca?

      Usuń
    2. pisze że każdego ostatniego dnia miesiąca:)

      Usuń
    3. Wiem, że pisze, że każdego ostatniego dnia miesiąca, ale chciałam się upewnić czy pierwsze prace będą pokazywane za nieco ponad tydzień.

      Usuń
  15. A czy ja jeszcze mogę? To chętna jestem ...i ten blog Twórcze Mamy też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli zapisy nie są jeszcze zamknięte to i ja z chęcią się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja z chęcią bym dołączyła, jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń