poniedziałek, 16 lipca 2012

Klub Twórczych Mam

Każda z nas tworzy różną techniką i nie koniecznie biżuterię dlatego wpadłam na pomysł by założyć Klub Twórczych Mam a mianowicie mam na myśli grupkę dziewczyn, które chęć brania w zabawie niech wyrażą w komentarzu pod postem. A teraz krótko zasady zabawy:
Do zabawy może się zapisać każdy kto prowadzi bloga. Nie muszą być to osoby które robią tylko biżuterię może to osoba która maluje,scrapuje, drutuje, szyje ma głowę pełną pomysłów :) A zabawa będzie polegała na stworzeniu pracy w zadanym temacie i każdego ostatniego miesiąca będziemy się chwalić co stworzyłyśmy. Najważniejsze to że nie trzeba nic nikomu wysyłać każda robi w swojej ulubionej technice namalować wyszyć czy co tylko chcecie byle by związane z tematem było. pierwszy temat podam ja a następne po kolei wy będziecie wymyślać żeby nie było że tylko ja:)  Chyba wszystko o zasadach a teraz  czekam do jutra na chętne dziewczyny zobaczymy ile was się zgłosi i wtedy zobaczę czy wszystkie czy tylko pierwszych kilka:) a teraz najważniejsze



                                                     TEMAT NR 1 MORSKA  BRYZA
                                          a tutaj kilka zdjęć dla zachęcenia, zdjęcia pochodzą z 







28 komentarzy:

  1. pierwsza hehh dołączajam do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja z wielką przyjemnością jako druga :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. no prosze.. bardzo ciekawy klub chcesz stworzyc. Super. Trzymam kciuki za wszystkie tworzace Mamy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez się zapisuję koniecznie:))) I mam pomysł. Może wspólnie utworzymy nowy blog pod tytułem TWÓRCZE MAMY czy cos takiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam jak was się więcej zgłosi fajnie by było:)

      Usuń
  5. Jak nie trzeba nic wysyłać to ja się zglaszam :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł, wchodzę w to :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak nie jest się mamą to też można się bawic? bo się właśnie zastanawiam...hmm...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysl- spodobalo mi sie :) Chyba siegne po kredki swiecowe, bo bardzo mi sie znow kredek chce :) A mam pytanie, co bedzie jesli sie nie wywiaze ze zoobowiazania, czy nie bede juz mogla brac dalej udzialu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne przypadki się zdarzają więc nie będzie tak surowo :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przekonałaś mnie dopiszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne że dołączę :)
    Pozdrawiam Wiolu!

    OdpowiedzUsuń
  12. A mogę jeszcze? zdążyłam czy odpadam? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Popieram pomysł z blogiem Twórczych Mam i jeśli takowy powstanie chętnie bym dołączyła, jeśli tylko się zgodzisz Wiolu, bo ja to już całkowicie po terminie się zgłaszam :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, za późno chyba zajrzałam, bo ja też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie to mogę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kiedy robić prace na morski temat? Do końca tego miesiąca?

      Usuń
    2. pisze że każdego ostatniego dnia miesiąca:)

      Usuń
    3. Wiem, że pisze, że każdego ostatniego dnia miesiąca, ale chciałam się upewnić czy pierwsze prace będą pokazywane za nieco ponad tydzień.

      Usuń
  16. A czy ja jeszcze mogę? To chętna jestem ...i ten blog Twórcze Mamy też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli zapisy nie są jeszcze zamknięte to i ja z chęcią się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja z chęcią bym dołączyła, jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń