niedziela, 30 grudnia 2012

Przed świętami przywędrowały jeszcze do mnie takie oto paczuszki z prezencikami ostrzegam dużo zdjęć mało pisania będzie
od Tynki była mega paczka chyba byłyśmy z dziewczynkami grzeczne w tym roku:)













ja dla Ani





Ania dla mnie







wymianka Mikołajkowa z Joasią połączona z prywatną






to moja nagroda za zwycięstwo w jej konkursie:)



to dla moich dziewczynek


tutaj prezenty Mikołajkowe od Różanego Wzgórza







a tutaj to co ona dostała










zdjęć co posłałam Joasi i Tynce nie mam nie zrobiłam ale u nich na pewno znajdziecie






3 komentarze:

  1. Cudownie dużo prezentów dostałs ...

    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku ...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne prezenty! Faktycznie musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku! A ode mnie też będzie w styczniu prezent bo zamówiłam serwetkę dla Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń