sobota, 16 marca 2013

Spóźniona odsłona

Klubu Różnorodnej Twórczości , dziewczyny już pokazywały co pięknego stworzyły Diana, Tynka i Ola czas na mnie a że przez chorobe nie dałam rady więc dzisiaj pokazuje co udało mi się stworzyć z tego co posłała nam Diana, oczywiście zdjęci a ni ezrobiłam sobie rzeczy więc pożyczone od Diany


a to co powstałe z takich przydasi
Broszka z piórek, tiulu, koralika i dołożonych kilku moich rzeczy


spódniczka z tiulu i gumki dla misia moich córeczek dodałąm kawałek koronki jako ozdobny pasek



miś już bawi się z Malwinką:)


a filcu, sznurka, wstązki  i koralików powstały ptaszorki


słomki i wykałaczki wykorzystałam jako patyczki do etykiet do moich posianych ziółek 


tak sięprezentują w oknie:)



zostało mi kilk arzeczy zaczętych a nie skończonych więc jak tylko pokończe pokaże co powstało:)







5 komentarzy:

  1. same ślicznosci a etykietki cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. ptaszorki słodkie!!
    wiosnę przywołują...bo dziś u mnie pomimo pół metrowych zasp śniegu słońce wreszcie świeci!!! CUDOWNIE się zaczyna robic!! :)
    a etykiety BOMBA!!!
    i ziółka pięknie Ci wzeszły!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódniczka i ptaszki, podsunełas mi pomysł :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zainspirowałaś mnie tymi podpisami do doniczek już robię takie mojej mamię bo właśnie zaczyna wysiew warzyw w doniczkach cudnie:) ale świetne to jest naprawdę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. misiu wyglada uroczo w tej sukience a córeczka z misiem jeszcze sliczniej:) ptaszorki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń