wtorek, 11 czerwca 2013

Brak czasu.....

Ostatnio żyje w ciągłym biegu, brak czasu, szaleństwo czerwcowe związane z przedszkolem, nawet dzisiaj na zebranie w sprawie pierwszej klasy idę ciekawe co tam będą mówić, występy konkursy taneczne , festyny co tylko sobie życzycie:) ale najważniejsze że prezenty dla pań prawie gotowe:) kwestia wykończenia i to dlatego mało twórczo u mnie na blogu ostatnio, ale obiecuję poprawę :)
to tak zdjęcie z soboty Moje słoneczko na występie:)



bransoletki zrobione na występ co by kolorowo było:)


niedzielny spacerek


i kwiatuszki pozbierane na nim 


wczorajszy grad 








dzisiejeszy powrót z przedszkola do domu dziewczynki miały super zabawę wchodząc do każdej kałuży





potem zupka krem z ziemniaków na ostro:) z grzankami 


no i wymęczone maleństwo zasnęło podczas zabawy 


teraz chwila odpoczynku z kawcią i zaraz pomykam na zebranie:)


Pozdrawiam was serdecznie :)





8 komentarzy:

  1. No fotka ze śpiącą wśród zabawek maludą jest rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to dzieje się u Ciebie dzieje :) Fajnie wyglądacie dziewczyny :) A jak maleńka słodko zasnęła w czasie zabawy :) No ale ten grad to trochę straszny :/ Przesyłam Wam dużo słoneczka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pciechy masz super,mój syn tez swego czasu zasypiał na podłodze ;) Ten grad u ciebie przeraził mnie. Czy kwiatki w doniczkach przetrwały?

    OdpowiedzUsuń
  4. ojoj ile masz teraz na glowie. powodzenia i wytrwalosci życze

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj-fajna mama,fajne pociechy.Pozdrawiam Was bardzo serdecznie z Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak czasu chyba doskwiera nam wszystkim... Oby do wakacji :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiolu zapraszam do mnie po wyróżnienie.
    www.niebowo.blogspot.com
    Twoja mała śpiąca na podłodze-bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja tez nie wiem za co się złapać !

    OdpowiedzUsuń