poniedziałek, 17 lutego 2014

Jestem sobie mały miś....

chyba każdy z nas pamięta bajkę o Misiu Uszatku, tak mi się o niej pomyślało jak robiłam misia maskotkę ( około 30 cm ) i do niego czapeczkę dla niemowlaczka do sesji zdjęciowych a prezentuje się tak

                                                                    Miś Uszatek :)


czapeczka




tutaj na modelu ( w jego roli bobasek )


i jeszcze duet misiowy:)


a na koniec trochę cudnych kolorków dla was w ten piękny słoneczny dzień:) 


Pozdrawiam Wiola 








8 komentarzy:

  1. Ale słodkie! Czapa fajniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany śliczniutki;) Słodka czapeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkości :)
    ja mam zrobic misia ciekawe czy mi wyjdzie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna czapeczka, szkoda, że moja córcia już na taką za duża :-/ zapraszam na moje candy: http://du-perelki.blogspot.com/2014/02/candy-w-czerwieniach.html

    OdpowiedzUsuń