piątek, 22 sierpnia 2014

Jak zrobić igielnik szpulkę

Jakiś czas temu pokazywałam wam igielniczki między innymi ten w kształcie szpulki, podobał wam się więc postanowiłam zrobić tutorial na niego. Potrzebne nam będą :
- 2 kółka plastikowe
- wypełnienie
- nożyczki
- igła
- szydełko
-dwa kolorki włóczki 


zaczynamy robótkę od magicznego kółeczka i przerabiamy oczka ścisłe ( ja 10 zrobiłam)




ściskamy i łączymy 



następnie robimy kolejne okrążenie ( dwa oczka w każdym oczku z poprzedniego rzędu)


i tak dalej aż powstanie kółeczko wielkości plastikowego kółka



przykładamy to kółeczko i obszydełkowujemy 


następnie ujmujemy oczek aby powstał tunelik cieńki 



drugą część robimy dokładnie tak samo i wypełnienie wkładamy do środka


łączymy ze sobą dwie części i zszywamy 


wygląda to tak po zszyciu  


następnie owijamy kolorową włóczką jakby to była nitka 


tak wygląda już owinięta szpulka igielnik 


ja zrobiłam małego kwiatuszka z listkiem i ozdobiłam nim szpuleczkę :) o tak 



mam nadzieję,  że zrozumiecie o co mi chodziło :) i że jasno wam wytłumaczyłam krok po kroku jak zrobić igielnik szpulkę. Jeśli coś jest niejasne piszcie wytłumaczę:) 

Zapraszam na ciacho czekoladowe 


Pozdrawiam serdecznie Wiola 









10 komentarzy:

  1. Świetny tutorial na szydełkową szpulkę :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe :) A ciacho bym zjadła z chęcią... Muszę coś jutro upichcić :p :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny toturial, jeszcze zdolności by się przydały, bo mam dwie lewe ręce do szydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) szkoda, że ja jednak dwie lewe łapy do szydełka mam ;)
    chyba że mi się nagrasz a ja sobie będę puszczała filmi na zwolnionych obrotach ;p
    w połowie pracy igielnik mógłby służyć jako świecznik na cieniutkie świece...próbowałaś czy utrzyma świecę?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutorial jasny, tylko umiejętności brak - szydełko mnie nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój igielnik jest prześwietny!:) Bardzo ładnie i przejrzyście pokazałaś jak go zrobić. Buziaki:*:*
    P.S. Ładne paznokcie:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i fajny tutek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kursik bardzo czytelny pomysł fajniutki

    OdpowiedzUsuń