sobota, 31 października 2015

Testujemy

 Kupiłam niedawno w "Pełno Wełny" włóczkę Alize Diva (skład: Microfiber Akrilik)
 Zrobiłam z niej mitenki oraz broszkę kwiatuszka.
Mitenki zrobione na szydełku są delikatne i miękkie w dotyku. Cudna i kolorowa włóczka! Bardzo delikatna. Super się z niej robiło, dobrze sie układa. Włóczka w dotyku przypomina bawełnę z lekkim połyskiem. Zostało mi jej jeszcze sporo i zrobię z niej tunikę dla dziecka, na pewno będzie się super nosiła, nie będzie "gryzła" bo to duży problem dla dzieci . Misja Wool Agent rozpoczęta .


A oto jak prezentują się mitenki i broszka :









i jeszcze zdjęcie samych wyrobów


6 komentarzy:

  1. Jaka kolorowa :) piękne mitenki wyszły, ale rzeczywiście na dziecięcą tunikę będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka kolorowa :) piękne mitenki wyszły, ale rzeczywiście na dziecięcą tunikę będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile radości w tych mitenkach :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie kolorowe! Świetne! Ja jakiś czas temu, pod wpływem chwili, kupiłam cieniowaną Alize Bella - niebiesko-szaro-żółto-pomarańczową... ale leży i czeka, bo zupełnie nie wiem co z niej zrobić. Numer szydełka sugerowany na opakowaniu 1-3 trochę mnie przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne !!!!! I te kolory....Cudowne !!!!
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe mitenki - cudne kolory :-) Broszka śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń