poniedziałek, 11 stycznia 2016

Kursik na szydełkowy kwiatek

Witajcie dziś pokażę Wam jak zrobić szydełkowy kwiatuszek, który można wykorzystać jako broszkę, girlandę czy też co innego.  A oto kwiatek, który będziemy robić.



Potrzebne będą nam:
-nożyczki
-szydełko
-włóczka


na początku robimy 5 oczek łańcuszka


które łączymy oczkiem ścisłym w kółko



następnie robimy 3 oczka łańcuszka



następnie robimy słupek 




tak aż będą 3 słupki


potem 3 oczka łańcuszka i łączymy z kółkiem


tak oto powstał pierwszy płatek


kolejne robimy tak samo


aż powstanie pięć płatków


łączymy płatki 




wiążemy nitki



i tak oto mamy kwiatuszka


Mam nadzieję, że się komuś przyda i powstaną piękne kwiatowe ozdoby waszych domków :)

Pozdrawiam 
Wiola

5 komentarzy:

  1. jaki ładny kwiatek, i prosty w zrobieniu
    ja mam teraz fazę na serduszka
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kursik:) może w końcu i mi uda sie zrobić takiego kwiatka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ładny i prosty do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kursik, już nawet próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń