środa, 15 czerwca 2016

Czerwony szydełkowy traktor

Jakiś czas temu pewna osóbka podsunęła mi jako ispirację pomysł na szydełkwoy traktor. Wyzwanie jak nic, myślałam jak się za to zabrać no i wymyśliłam. Traktor miał być koniecznie czerwony no bo moje Słoneczko taki właśnie chciało. Powstał jest i mam nadzieję, że będzie się podobał. A oto i on czerwony traktor 



I jak Wam się podoba?

Mam dla was jeszcze ciacho jak ktoś chętny :) ciacho z rabarbarem i szyszki smaki dzieciństwa 




Pozdrawiam
Wiola

7 komentarzy:

  1. Fantastyczny traktor :-)
    Cisto z rabarbarem... uwielbiam :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Traktor jak malowany :)) A cicho z rabarbarem - uwielbiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Traktor jest prześliczny - na pewno się spodoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rabarbarowe ciasto na pewno pyszne, wygląda apetycznie. Traktor rewelacyjny :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności..traktorek super:)

    OdpowiedzUsuń