środa, 4 stycznia 2017

W kolorze złota

Witajcie w Nowym Roku obiecałam sobie częściej tu zaglądać i pokazywać Wam moje kolejne prace. Tak więc dziś mam Wam do pokazania komplet w kolorze złota idealny dodatek do wieczorowej sukni i nie tylko. W komplecie bransoletka kolczyki i lariat a jak się prezentuje zobaczcie sami. Koraliki toho zakupione w Kadoro polecam koraliki super. Świetnie się z nich robiło. A efekt Wow :)  do małej czarnej idealny zestaw. Do zrobienia lariatu zainspirowała mnie Iza z Butterfly- biżuteria z pasją





Zachwycona jestem tym zestawem i choć trochę pracy kosztował chyba nie ostatni taki powstał :)

Pozdrawiam
Wiola

9 komentarzy:

  1. Wow:) No liczę, że nie ostatni..bo cho nie jestem specjalnie.."biżuteryjna", to chyba go kiedyś u Ciebie zamówię:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za wytrwałość, pięknie się prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny złoty komplecik!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet. Wlaśnie też zaczęłam swoją przygodę z biżuterią koralikową i już przepadłam. Bransoletki śnią mi się po nocach :)

    OdpowiedzUsuń