piątek, 1 lutego 2013

Bajkowe Wyzwanie:)

Tak ostatnio myślałam nad wyzwaniem jakie by tu zrobić co by was zainspirowało i co by ktoś chętny się znalazł na nie:) Ostatnio pogodna okropna i żeby nie zwiariować z moimi pociechami albo oglądamy bajki albo czytamy:) i tak wpadłam na pomysł żeby zrobic Wyzwanie Bajkowe -cykliczne tzn aby co tydzień podać wam tytuł bajki i wy tworzycie coś w dowolnej technice co wam się z tą bajką kojarzy :) ciekawe czy znajdą się jakieś chętne osóbki. Pomysł z cyklicznościa pożyczony od Modrak za jej przyzwoleniem:)
Tak więc kilka zasad:
1. Aby wziąść udział w zabawie trzeba zapisać się do niedzieli pod tym postem. W niedzilę ogłoszę listę chętnych do zabawy i pierwszy temat na którego opracowanie będzie czas do niedzieli, w niedzielę będzie post z kolejnym tematem i z trzema najlepszymi pracami z poprzedniego tygodnia
2. Za kazdym razem będzie Trójka najlepszych i banerek z wyróznieniami do pobrania
3. Po wykończeniu się tematów w mojej główce podliczymy kto najwięcej ich ma i ta osoba wygra, mam nadzieję że szybko tematy się nie skończą w końcu bajek co niemiara:)
4. Chętni którzy się zapisząproszę o umieszczenie na blogu banerka z zabawą:)
5. Jeśli ktoś nie da rady w jakimś tygodniu zrobić pracy nic się nie stanie co najwyżej moze go ominąć wyróżnienie:)
Chyba wszystko w razie pytań piszcie:)


(zdjecie banerka zapozyczone z netu )
Mam nadzieję że ktoś chętny będzie :)

Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. to ja chętnie się zapisuję :)
    mam nadzieję, że pomysłów nie braknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym była chętna tylko mam pytanie czy przy każdym temacie trzeba brać udział

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oczywiście chętna wszelkie zabawy rozwijające kreatywność są znakomite

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja też skorzystam :)
    chętnie pomarzę i coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewną taką nieśmiałością dołączam, może się wyrobię w terminach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się chętnie zapiszę :) Uwielbiam bajki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja sie zgłaszam wyzwania będą super napewno pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio mam niestety zbyt malo czasu, ale wyzwanie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się zapiszę, chociaż termin narzuciłaś bardzo kótki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez jestem na etapie ogladania bajek z dzieciakami bo mamy ferie a pogoda niestety nie dopisala. Takze juz dzis sie zapisuje i z niecierpliwoscia czekam na pierwszy temat. Banerek zamieszcze u siebie na blogu jutro bo teraz kozystam z internetu w telefonie

    OdpowiedzUsuń
  11. wyzwanie super,ale wiesz jak to ze mną ostatnio jest :( Może innym razem. Będę Wam kibicować i podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie zdążyłam ;-(((
    Może następnym razem...
    Tymczasem pokibicuję ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń