poniedziałek, 4 lutego 2013

Dzisiaj miałam strasznie zabiegany dzień od rana an nogach wyprawa do hematologa ze starszą córeczką na szczęście wyniki ok kontrola za pół roku i oby tak dalej, potem moja królewna szła na bal przebieranców kolejny i dopiero co w domku wylądowałyśmy:) także szybko kompiel kolacja i łóżeczka bo jutro przedszkole. A j ana szybciutko pościka dodaje co ostatnio zrobiłam i z drugim zadaniem z Zabawy być Kobietą. Zdjęcie małej z balu pokażę jutro:)
A teraz to co ostatnio powstało









Temat drugiego zadania uTafcik było "zadzwoń do koleżanki pzryjaciółki z którą dawno się nie widziałyście"  mi na całe szczęscie udało sie pogadać z koelżanką z którą już dawno nie gadałyśmy bo zawsze coś wypada  coś jest nie ppodrodze na telefon czy spotkanie, spotkania nie było jeszcze w tym tygodniu bo nie dałyśmy rady ale plan jest :) jest kawałek drogi do siebie ale nie długomam nadzieję że sie spotkamy. Za to udało mi sięspotkać z drugą która blizem mieszk ai niedaleko pracuej udało mi sie ją odwiedzić bo dawno też jakoś nie podrodze było:( ale spotkania i telfony zaliczone i kolejne w planach:)

a na koniec mój wczorajszy obiadek rosołek  kluseczki i rolady:)



pozdrawiam was serdecznie i czekam na kolejne prace z tematu Królowa Śniegu:)




2 komentarze:

  1. O matko, ale się głodna zrobiłam ! Fajne filcaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z tymi kornonkami - taki jeden mały motyw, a juz wprowadza ciekawy, etniczny, ludowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń