poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Klub Kreatywnych Kochających Tworzyć odsłona I

Dzisiaj  15 więc i czas na pokazanie tego co stworzyłyśmy z koralików, które tym razem posłała Daina  organizatorka zabawy. Ja tym razem postawiłam na szydełko:) jakoś tak mnie natchnęło i powstało kilka rzeczy, jest jeszcze kilka nieskończonych ponieważ zabrakło mi elementów które trzeba dokupić:) jak tylko skończę zaraz się pochwalę:) no ale co tu dużo pisać pewnie ciekawe jesteście co powstało :) z takiego oto zestawu


taki oto marynarski breloczek 


broszka


bransoletka dla małej damy 


kolczyki:
granatowo-czerwone


granatowo-białe


różowe


fioletowe


turkusowo-różowe


biało-granatowe



wszystkie razem


korale w marynarskich kolorach:)



bransoletka na gumce z zawieszkami super brzęczą:)


I jak wam się podobają trochę się wakacyjnie zrobiło i morsko :P ale za oknem takie cudne słoneczko że jakoś tak mnie wzięło, tęsknota za wakacjami i słonkiem:)

Pozostałe dziewczyny to 

Pozdrawiam was serdecznie i słonecznie:)




10 komentarzy:

  1. cudne te Twoje twory :) najbardziej to naszyjnik mi się spodobał i ten kwiatuszek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne! a te szydełkowe twory cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Bransoletki są bardzo fajne, reszta też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wszystko wyszło,
    ja właśnie umieściłam *posta* ;)
    Trzymam kciuki w *GIVEAWEY*, buziaki i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynistyczny naszyjnik jest boski

    OdpowiedzUsuń
  6. ale tego naprodukowałaś! Śliczny jest breloczek i naszyjnik marynarski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarski naszyjnik najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń