środa, 15 maja 2013

Klub Kreatywnych Kochających Tworzyć

W końcu nastała chwila dla mnie i na napisanie posta z kolejną odsłoną Klubu Kreatywnych Kochających Tworzyć. Dzieci wykąpane, pojedzone teraz wieczorynka i mam nadzieję że szybko padną bo ja już dzisiaj wysiadam. Mam wariacki tydzień, przygotowanie starszej córki na wyjazd na zielone przedszkole, jarmark i jeszcze maleństwo domaga się swojego:) chyba bym się musiała sklonować :) czasu mało jak na lekarstwo a tak mi się marzy usiąść z ciepłą herbatką lub kawką i posiedzieć. Jak na razie nierealne. A wracając do tytułu posta to koraliki tym razem przygotowałam ja a wyglądały tak


a powstały z tego :

kolczyki z białych maleńkich koralików


z niebieskich maleńkich również kolczyki 


ze wstążką broszka z wyszywanym serduszkiem


z niebieskich koralików bransoletki dwie



perełki po dołożeniu kilku więcej utworzyły bransoletkę z zawieszką z papużkami 


maleńkie czerwone koraliki bransoletka


czerwone perełki po połączeniu z czarnymi i małym sznurem szydełkowo-koralikowym kolejna bransoletka


no i ostatnia bransoletka z połączenia białych perełek i kawałka sznura szydełkowo-koralikowego


zostało mi kilka koralików mam już plan na nie ale nie dałam rady już zrobić bo czas goni i cały czas go mało:) 
Te same koraliki dostały też 
Zobaczcie co one stworzyły :) 

No i popatrzcie jakie cudeńka na stole u mnie a chodzi mi o kwiatuszki moje ukochane bzy tak pięknie mi pachną w domku , uwielbiam ich zapach do tego herbatka i chwila odpoczynku:)


Pozdrawiam was serdecznie :)



9 komentarzy:

  1. ahh ja też kocham zapach bzu:) przepiękna biżuterię zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bransoletki powstały , u mnie też pachnie bzem ..

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że nie jestem osamotniana z tymi bzami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. same cudeńka i jaką masz fajnutka filiżanke ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj podziwiam, ja nie mam chyba cierpliwości do takich drobiazgów :) I jeszcze tak pięknie wykonanych :) U mnie pachnie konwaliami, bo ja te kwiaty kocham najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiolka,ale pracowicie u Ciebie ;)
    Piękne stworzyłaś cuda!!!
    Jestem Twoją fanką he he ;)

    Bez uwielbiam (oraz konwalie) ;) I zastanawiam się dlaczego u mnie na stole nie stoi ;(

    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię bzy :) Piękne biżutki wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś zdolniacha. Podziwiam wyobraźnię .

    OdpowiedzUsuń