środa, 1 maja 2013

Pochwalę się

Witajcie kochane po pierwsze chciałam wam powiedzieć że na  prace do dziadka do orzechów macie jeszcze czas do niedzieli w poniedziałek zrobię podsumowanie zabawy a tymczasem pochwalę się wam cudeńkami jakie do mnie ostatnio dotarły dotarły po pierwsze była to nagroda za wygrane wyzwanie sówkowe i Joasi a to wszystko dzięki wam :) bardzo dziękuję za oddane głosy na mój wisior z sową



a nagroda to cudne kolczyki w moim ukochanym kolorku, sówka i książeczka 



od Joasi przywędrował do mnie jeszcze taki cudny pierścionek:)


zdjęcie podkradzione od Joasi:)

kolejne cudeńka jakie do mnie trafiły to nagroda z wygranego candy w Sztuk kilka Art studio  zobaczcie jakie cudeńka robi no i zobaczcie co ja dostałam kolczyki pierścionek broszka wisior i cudne lusterko


ostatnio pokazywałam wam moje breloczki matrioszki - laleczki czy też babuszki jak tam wolicie, zgłosiłam je na wyzwanie Szuflady  na wyzwanie Gościnnej projektantki  gdzie moje laleczki dostały wyróżnienie strasznie się cieszę że się spodobały Bardzo bardzo dziękuję za wyróznienie 


a tak prezentują się moje ścinki ze ścinko zabawy  u Diany 



no i tak tu miało być zdjęcie ale bloger zastrajkował wrrrrrrrr jak tylko zechce współpracować pokażę moje ścinki i jeszcze kilka rzeczy 

udało się chociaż ciężko się ładują :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej majówki 











7 komentarzy: