czwartek, 11 lipca 2013

Twórczo i różnorodnie....

.... ale czy na pewno :) bo u mnie chyba szydełko wygrywa ostatnio :) Zestaw startowy przygotowała Paulina a prezentował się tak


powstały z niego takie oto twory
zamek wykorzystałam do szydełkowej kosmetyczki ( muszę jeszcze wszyć podszewkę)




żółty sznurek do malutkiej torebki dla małej damy



organza, guziczek, tasiemka i koronka do opasek dla dziewczynek 


serwetka, kwiatek i kokardka do kartki


do klamerki doczepiłam szydełkowego motylka i tak oto powstała ozdoba:) do firany lub czegokolwiek innego


to mi zostało chociaż plany do wykorzystania są zabrakło czasu:)


zapraszam również do 

pochwalę się wam też moimi kwiatuszkami jak cudnie mi kwitną i rozrastają się na balkonie










a kto chętny niech się częstuje :) taka wczorajsza chwila relaksu gdy dziecię spało:)




pozdrawiam was serdecznie i miłego reszty dnia życzę:)





6 komentarzy:

  1. Szydełkowy u ciebie się robi ,,Świetne pomysły ,,

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pochłonęło Cię szydełko ;)))
    Torebeczka dla młodej damy SUPER.
    Dzięki za malinki, mniam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie ma rzeczy , której byś nie wykorzystała :-) Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prace szydełkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne torebki :)
    opaski dla dziewczynek letnie, eleganckie :)
    a parapetu zazdroszczę! u mnie są strasznie wąskie i nie ma nawet jak doniczki postawic :(
    POZDRAWIAM cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń