niedziela, 16 listopada 2014

Sukienka i topinambur....

Dzisiaj będzie coś trochę innego, a mianowicie polubiła mnie ostatnio maszyna do szycia :) i ja ją też a oto efekt naszej współpracy sukienka z dresówki zwykła prosta ale jak dla mnie idealna:). Prezentuje się tak



i co o niej sądzicie ?
Sukienka miała już swoją premierę, chodzi w niej się idealnie. 

Ostatnio też za sprawą Justynki wypróbowałam topinambur w mojej kuchni i zachwycona jego  smakiem jestem, delikany orzechowy posmak pyszny jako czipsy. Wszystkim moim domownikom smakowały czipsy z topinambura :)




wczorajsze popołudnie spędziliśmy rodzinnie na grze w Eurobiznes Polski super zabawa :) polecam 


Pozdrawiam Wiola 

5 komentarzy:

  1. Sukienka jest rewelacyjna, ślicznie w niej wyglądasz :) Ten kolorek bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta sukienka!
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna sukienka :-)
    Bardzo jestem ciekawa tego topinamburu... koniecznie muszę spróbować ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Suknia świetna, jeśli sama uszyłaś- to gratuluję !
    Nie jadłam topinamburu, może uda mi się kiedyś go spróbować...

    OdpowiedzUsuń