niedziela, 26 lutego 2012

Wisior

Ostatnio pokazywałam kamień a dokładniej agat jaki dostałam do zrobienia w zamian za prześliczną fioletową bransoletkę z koralików. Tak więc wczoraj usiadłem wieczorem i zaczęłam tworzyć, szyć ....siedziałam nad tym trochę długo a dzisiaj jeszcze wykańczałam, bo już wczoraj nie dałam rady. A wyszło co wyszło zaraz pokaże i ocenicie:) właścicielce się podoba, dostałą zdjęcie i zaakceptowała wytwór:) Było takie coś
                                                                 
                                                                      A teraz wygląda tak:)


                                                    A tutaj wszystko razem :) tak kilka fotek:)


Teraz tylko zapakować i wysłać powinno mi się to jutro udać :) najpóźniej we wtorek i już za niedługo będzie cieszyć nową właścicielkę:)

8 komentarzy:

  1. o ja cie!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jakie piękne!!!!!!!!!!!!!!
    Wiola, jesteś mistrzynią!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta asymetria dodaje mu uroku:) Musiałaś się nieźle napracować!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że zlikwidowałaś weryfikację obrazkową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół dnia nad tym siedziałam aż w końcu pomogła mi Renatka i za co jej bardzo dziękuję:)

      Usuń
  4. Rewelacja ! Cudo ! Normalnie pozazdrościć właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja juz wiem cos na teamt twoich sutaszowych genialnych dziel ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, a jak niesamowicie będzie wyglądał na właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma to coś co każde dzieło chciało by mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń