poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Wielki Charytatywny Wiosenny Kiermasz Rękodzieła Artystycznego

W niedziele to znaczy wczoraj 1 kwietnia byłam w Oświęcimiu na kiermaszu więcej informacji tutaj  http://www.mowp.pl/component/content/article/1/115-kiermasz-wiosenny.html cel był szczytny następny taki będzie w grudniu a odbywał się on w Oświęcimskim Centrum Kultury. Było tam bardzo różnorodnie, dzieła takie że nie można było oczu oderwać a jaka różnorodność:) tylko coś odwiedzający nie dopisali to chyba przez pogodę bo paskudna była:( ale najgorzej nie było:) a teraz pokaże wam zdjęcia jakie cudeńka tam były:)Na pierwszy rzut robienia zdjęć poszło stoisko moje i Mirki z blogu Moja koralikowa twórczość  http://mojekoralikowo.blogspot.com/ . 





                                             a tutaj już inne stoiska równie okazałe i kolorowe:)


 tutaj przepiękne filcowe dzieła zauroczona nimi byłam i chyba wybiorę się na kurs do Justyny z Pracowni Kreatywności a to jej stoisko:)




 
 tutaj już następne wspaniałości: szydełkowe, decupagowe, ceramiczne i inne można było zjeść domowe ciasto, jak również napić się zielonych świeżo wyciskanych soków:)












a teraz stoisko Reni z blogu Kolorowy Świat Według Madamme którą miałam okazję poznać:) jest bardzo miłą i przesympatyczną osóbką, tam też wymieniłyśmy sie naszymi paczuszkami z prywatnej wymianki:)


          to już inne stoisko z pięknymi barwnymi pisankami, kartkami, serwetkami innymi cudami:)


a to jest moje małe cudeńko zgadnijcie co to jest:)


Ogólnie dzień uważam za udany spędzony w miłym towarzystwie no i nawiązałam dużo nowych znajomości:)
także pozdrawiam wszystkich uczestników imprezy i do następnego spotkania:)

7 komentarzy:

  1. jak będziesz wiedziala o jakims nastepnym kiermaszu w naszych okolicach to moge Cie prosic zebys mi dala znac? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne w maju ma być w Mikołowie tylko jeszcze nie wiem daty:) napisze na blogu jak co lub pośle maila, ten będzie w grudniu:)i w Chorzowie jest Jarmark rzeczy Ładnych też w grudniu:)

      Usuń
  2. Ależ tam było ciekawych rzeczy:) Twoje stoisko wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ehhh, że ta pogoda Wam nie dopisała..
    świetne towarzycho i Wasze wytwory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Towarzystwo było wspaniałe , żeby jeszcze kupujących było więcej ;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty szybko wszystko opisałaś:))
    Twoja zagadka jest bardzo prosta- to coś w pudełeczku to ceramiczny...ja wiem co, bo widziałam to na żywo;)))
    Miło było Cię poznać:))Do następnego spotkania Wioletko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, pogoda nie dopisała i ludzi nie wiele było ale i tak fajne doświadczenie i ciekawi ludzie:)

    OdpowiedzUsuń