niedziela, 16 września 2012

Kolejne bransoletki i makaron z............

pomęczę was jeszcze trochę moimi bransoletkami powstały kolejne ale tylko dwie wam pokażę pierwsza czekoladowa a druga czarna:) z koralików toho ale w kształcie rurek





no i zapowiadany makaron z pieczarkami, boczkiem , serem i śmietanką pycha wczoraj zaszalałam i taką kolacje przygotowałam:) a co czasami można poszaleć. A przepis dostałam od Tynki dziękuję ci kochana pycha jest ten makaron:) 


i jeszcze zrobiłam sobie wczoraj kiszoną kapustkę :) będzie pycha


zobaczymy co dzisiaj będę robić na razie w planach prezencik dla Wyjątkowej Kobietki:) już nie długo zobaczycie jaki:)




9 komentarzy:

  1. ładne bransoletki, zapraszam do siebie
    http://rekodzielaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za zaproszenie do udziału w candy,już się zapisałam :))) Bransoletki śliczne ,sama nie wiem która ładniejsza i tym bardziej podziwiam,bo sama nie mam zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki jak zwykle śliczne ! U mnie na tapecie ogóreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bransolety super...i nowości, ciekawie ta z rurek wygląda :)
    nie ma sprawy za przepis :) cieszę się, że smakowało
    Pozdrawiam i dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. super bransoletki ... a makaron musi byc pychotka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Makaron wygląda przepysznie, a bransoletki są jak zawsze wspaniałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki urocze ale naj ta czarna:) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń