piątek, 28 marca 2014

Mięta, serce i ....

... tak powstał sweterek, którym chciałam was zachęcić do zabawy gościnnej projektantki w Klubie twórczych Mam a temat brzmi Alpejski motyw ludowy. Cechy charakterystyczne tematu to i tutaj przytoczę słowa Eli, super to opisała

ALPEJSKI STYL LUDOWY cytuję, co Ela mi napisała:

Główne kolory: niebieski, biały, czerwony, zielony, szary, brązowy

Materiały: bawełna, len, wełna, loden (bardzo grubo tkana wełna),kreton, satyna, skora, zamsz, dzianina

Wzory: kratka tzw. pepitka lub vichy, drobne paski,
Charakterystyczne symbole i dodatki: motywy kwiatów (szarotka,gencjana), motywy zwierzęce (jelenie, sarny, świstaki), krowie dzwonki,
precle, serca udające serca z piernika, kokardki, wstążki, na dzianinie- warkocze, romby, rogowe guziki, zdobienia wyszywane, kolorowa nitka

Dodatki: kapelusze, fartuszki, grube skarpety z wełny typu tweed,wisiorki na wstążeczce, filcowe serduszka, male torebki na pasku, szelki.
  Tak więc mnie natchnęło na sweterek z sercem o taki w kolorze mięty i brudnego różu



i jak wam się podoba moja interpretacja ?

zapraszam do zabawy tutaj 


Pozdrawiam serdecznie Wiola:)

2 komentarze: