środa, 20 sierpnia 2014

Było cudnie ....

Witajcie po dłuższej mojej nieobecności byłam odpocząć u cudnej osóbki Justynki  było cudnie sielsko, anielsko i wiejsko. Po takich wypoczynku wracam z nową energią do tworzenia :) Pochwalę się wam małymi urywkami wspólnie spędzonego czasu (szkoda że tak szybko zleciało)

                                                          przytulny domek :)


wypad do Krakowa z Justynką


tak moje pociechy pomagały karmić zwierzątka 


wycieczka do Pieskowej Skały i na Pustynie Błędowską



spacerki z dzieciaczkami 


wspólne wieczory na robótkowaniu (kolczyki i wisiorki oprócz filcowych są dziełem Justynki ::))


Justynka zabrała mnie też w czarodziejskie miejsce gdzie upolowałyśmy wspólnie takie cuda dla mnie


ach jak ja uwielbiam takie starocie :) mogłabym się nimi otaczać bez końca:) mają w sobie duszę, urok są cudne
Szkoda że tak szybko minął czas spędzony w tak cudnym towarzystwie:) mam nadzieję, że uda nam się to powtórzyć:) Jeszcze raz  dziękuję ci za cudny  wypoczynek i za wspólne robótkowanie :) Justynko:)

A wam niebawem pokażę co pod czujnym okiem Justynki powstało :)

Na koniec chciałam się wam pochwalić jeszcze Małą wzmianką o mnie i moim blogu oraz mojej pasji robótkowej w Moim Mieszkaniu wydaniu wrześniowym



Pozdrawiam serdecznie Wiola

10 komentarzy:

  1. zdjecia z wycieczek piekne dzieciaczki super sie na pewno sprawowały ... biżuteria przesliczna i gratuluję publikacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Wiolu, dziekuje za zdjecia. Ja kocham Krakow, ale to juz wieki, jak ostatni raz bylam....
    Bizuteria sliczna ♥
    Gratuluje ci serdecznie publikacji i pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny taki robótkowy wypoczynek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. działo się działo :)
    dziękujemy i Wam za wspólnie spędzony czas :)
    do następnego razu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję publikacji.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, widziałam, mam nowy nr MM, gratuluję raz jeszcze! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie spędziłaś czas :) Gratuluję publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam wpis w Blogowisku, serdecznie gratuluję, w pełni zasłużone miejsce w klubie Kobiet z Pasją.

    OdpowiedzUsuń