czwartek, 18 września 2014

Szydełkowy kołnierzyk i koroki babuni......

Szydełkowy kołnierzyk powstał specjalnie jako inspiracja dla was do wyzwania w Klubie Twórczych Mam "Koronki babuni" na które serdecznie zapraszam. Ciekawa jestem jakie wy macie skojarzenia z tym tematem i jakie prace dla nas stworzycie. A oto i mój szydełkowy kołnierzyk.




Moja babcia robiła cuda na szydęłku i drutach między innymi śliczne poszewki na poduszki. To ona również pokazywałą mi jak robić na drutach. Pamiętam pierwszy szalik zrobiony przeze mnie przy jej pomocy. Jakie to były cudne czasy:) 
A wy co pamiętacie? Jeśli macie ochotę zapraszam tutaj  do zabawy no i banerek dla chętnyvh:)


Pozdrawiam Wiola




6 komentarzy:

  1. Piękny kołnierzyk. Też kiedyś nosiłam takie dodatki, do małej czarnej i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kołnierzyk. I fajny kolor - ja mam niestety tylko białe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kołnierzyk, wygląda zjawiskowo! Żadna z moich babć nie zajmuje się robótkami :(

    OdpowiedzUsuń