poniedziałek, 2 marca 2015

Komplecik drutowo - szydełkowy

Witajcie podczas choroby moje maleństwo nie dało mi się nudzić :) poprosiła mnie Malwinka o tęczowy komin bo jej najlepsza koleżanka taki ma i ona też chce:) więc mama zrobiła tęczowy komin. Malwinka zadowolona zresztą na zdjęciach widać:) 


                                                                  komin to projekt 26/52                                                    



i jeszcze zdjęcie na płasko


do komina zrobiłam też czapeczkę z kokardką szydełkową 
czapa projekt 27/52




i mitenki
projekt 28/52


a że zostało włóczki to i opaskę z szydełkowym kwiatkiem zrobiłam jeszcze



tutaj opaska na płasko 
projekt 29/52


Oczywiście wszystkie projekty są zrobione również na Turniej dziewiarski 

Malwinka zadowolona poszła do przedszkola w nowym komplecie :)

Pozdrawiam 
Wiola

1 komentarz:

  1. Śliczny komplecik :) zazdroszczę oczywiście zapału do dziewiarstwa, ja jedynie szalik umiem zrobić :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń