czwartek, 30 lipca 2015

Szydełkowe liski

Czy pamiętacie wierszyk Brzechwy o Lisku, ja tak ostatnio mam go cały czas recytowany przez moje młodszę dziecię :) Zresztą inne wieryszki o zwierzątkach i nie tylko Brzechwy chodzi i powtarza :) A oto wierszyk dla przypomnienia
"Rudy ojciec, rudy dziadek,
Rudy ogon - to mój spadek.
A ja jestem, Rudy lis.
Ruszaj stąd bo będę gryzł. "

a to moje szydełkowe osłonki liski i podkładki pod kubki do kompletu


 same podkłądki prezentują się tak


kubeczek 



i trzy razem 


i jak wam się podobają?
Dziekuję wam za każde miłe słowo i pozostawiony kometarz 

Pozdrawiam
Wiola




18 komentarzy:

  1. Co za pomysłowe słodziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie pomysłowe! a czy taki ocieplacz będzie można zakupić?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne liski :-) Śliczne ocieplacze na kubki - fantastyczny miałaś pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są:) Te podkładki z ogonkiem rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ocieplacze i podkładki !!! Sprawdzą się na jesienne i zimowe wieczory. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne. Dziekuje za wierszyk. Bylam na odwiedzinach i moje siostrzenice mi przypomnialy Brzechwe. Usmialismy sie jak nie wiem.
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  7. Są mega, ale kojarzą mi się z jesienią a ja lata dobrze nie poczułam :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  8. Są cudowne! Genialny pomysł, a podkładki z ogonkami nawet w wersji solo, są rozbrajające :).

    OdpowiedzUsuń