czwartek, 10 maja 2012

Moje inspiracje ..............

skąd się się biorą a wszędzie ostatnio je widzę:) nawet zielona trawka natchnęła mnie do stworzenia korali w ślicznym zielonym kolorku. W internecie przeglądając różne stronki napotykam na fajne fotki niektóre bardzo mi się podobają i podsuwają pomysły do tworzenia tak samo jak wystawy sklepowe, nie wiem skąd mi się to bierze ale niech trwa i niech moja wena nigdzie nie ucieka:) a tak w nawiązaniu do Wyzwania Diany Wena zgłoszę moje korale i pokaże fotki które mnie natchnęły może Dianie coś pomoże:)

                                       http://divianaart.blogspot.com/2012/05/wyzwanie-wena.html

a oto co mnie zainspirowało czyż ta zieleń nie jest śliczna




a oto i korale filcowo-szydełkowe zdjęcie trochę nie oddaje prawdziwego koloru ale wierzcie mi naprawdę jest intensywny:)







4 komentarze:

  1. Piękne korale, dziekuję za udział w wyzwania a ta zorza prześliczna, nic dziwnego że Cię natchnęła

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. właśnie teraz powstały do nich kolczyki:)jutro pokarze

      Usuń
  3. bo caly swiat to skrbnica pomyslow ;)

    OdpowiedzUsuń