środa, 9 maja 2012

Testujemy MAM

Jakiś czas temu dostałam paczuszkę firmy MAM z kubkiem nie kapkiem, smoczkiem, pojemniczkiem na jedzenie z łyżeczką i gryzak. Oczywiście moje maleństwo było zachwycone nowymi nabytkami. Kubek sprawdza się super małą sama z niego pije i nie rozlewa mi nic, także naprawdę jest to nie kapek, smoczek jak smoczek fajnie go mieć tak twierdzi moja mała, pojemniczek zabieramy na spacery z małymi przekąskami jest szczelny więc nic nam nie ucieka a łyżeczka pod wpływem ciepła kolorek zmienia:) a gryzak to rewelacja ma takie fajne palce i zastępuje moje palce Malwince do gryzienia, mamy etap ząbkowania więc jak najbardziej się sprawdza, chociaż i tak jeszcze moje ręce są gryzione czasami:( a tak wygląda moja Malwinka ze smoczkiem i gryzakiem z butelka gdzieś zdjęcie wcięło ale dorobimy:)





4 komentarze: