wtorek, 8 maja 2012

Zainspirowała mnie wystawa a dokładniej materiał ....................

Przechodząc na spacerze z moimi pociechami na wystawie mojego ulubionego sklepu z materiałami zauważyłam śliczny kolorowy chociaż nie do końca materiał. Tak mi się spodobała jego tonacja kolorystyczna że postanowiłam coś w takiej tonacji zrobić i padło na kolczyki sutaszowe. Miałam kamienie lawy wulkanicznej i nie wiedziałam jak je "ubrać" a gdy zobaczyłam ten materiał natchnęło mnie i tak powstały kolczyki prawie w ciągu jednego wieczora :) a oto zdjęcie materiału który mnie zainspirował




a oto co powstało 






i jak wam się podobają? 




12 komentarzy:

  1. Pięknie!
    Czy jest coś, czego nie potrafisz zrobić ?! :) Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne :) ja nigdy się nie bawiłam w sutaszowanie ale podobają mi się te prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo!!!! Lawa z brązami wspaniale się prezentuje. Pozdrawiam. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, widać że warsztaty wiele dały, bo są piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne kolczyki .... materiał faktycznie ma ciekawa kolorystykę pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. podobaja mi sie az za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale kolczyki Wiolu, bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mrrr, super! Uwielbiam lawę i choć za sutaszem nie przepadam, to w tym zestawieniu bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń