wtorek, 8 maja 2012

Zainspirowała mnie wystawa a dokładniej materiał ....................

Przechodząc na spacerze z moimi pociechami na wystawie mojego ulubionego sklepu z materiałami zauważyłam śliczny kolorowy chociaż nie do końca materiał. Tak mi się spodobała jego tonacja kolorystyczna że postanowiłam coś w takiej tonacji zrobić i padło na kolczyki sutaszowe. Miałam kamienie lawy wulkanicznej i nie wiedziałam jak je "ubrać" a gdy zobaczyłam ten materiał natchnęło mnie i tak powstały kolczyki prawie w ciągu jednego wieczora :) a oto zdjęcie materiału który mnie zainspirował




a oto co powstało 






i jak wam się podobają? 




12 komentarzy:

  1. Pięknie!
    Czy jest coś, czego nie potrafisz zrobić ?! :) Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne :) ja nigdy się nie bawiłam w sutaszowanie ale podobają mi się te prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo!!!! Lawa z brązami wspaniale się prezentuje. Pozdrawiam. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, widać że warsztaty wiele dały, bo są piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne kolczyki .... materiał faktycznie ma ciekawa kolorystykę pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. podobaja mi sie az za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale kolczyki Wiolu, bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mrrr, super! Uwielbiam lawę i choć za sutaszem nie przepadam, to w tym zestawieniu bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń