poniedziałek, 4 czerwca 2012

Moja pierwsza wymianka....

a raczej mini wymianka:) do której zainspirowała mnie Ania z bloga I wyszło szydło z worka . Po ostatnim zakręconym tygodniu, po szpitalu i jeszcze kilku innych sprawach które udało mi się pomyślnie załatwić a przede wszystkim po wróceniu do mnie spokoju i dobrego nastroju postanowiłam zorganizować moją  pierwszą wyminakę mini wyminakę wręcz ponieważ do paczuszki wrzucimy tylko i wyłącznie bransoletkę wykonaną przez nas w jakiej technice chcemy:) ważne żeby była ładna i cieszyła osobę która ją dostanie.
A zasady ogólnie znane czyli:
1. Zapisać się w formie komentarza pod postem
2. Dodać banerek u siebie na blogu
3. Przesłać do mnie na maila wiolinka83@gmail.com adres
4. Paczuszka ma dotrzeć do 1 lipca do parki i wtedy to chwalimy się co dostałyśmy
5. Do paczuszki dajemy tylko bransoletkę


no to zapraszam kto chętny mam nadzieję że ktoś się zapisze :)

43 komentarze:

  1. Ja oczywiście się zapisuję, bo taka wersja wymianek bardzo mi się podoba:) adres mój masz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się zapisuję Wiolu :)
    Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się oczywiście, dziękuję za zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że się zapisuję. Uwielbiam bransoletki, szczególnie te koralikowe!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Viola taka samotna.... tak bez słodkości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to taka mini wymianka:)

      Usuń
    2. to ja też się zapisuje:)) takie małe przyjemności są potrzebne :))

      Usuń
  6. Wiolu chetnie sie zapisze :) ps. ja mieszkam za granica, czy to nie klopot ?

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja też chce ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. no to ja też się zapisuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuję się, bo lubię takie mini-wymianki i bransoletki też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to niech i ja się pobawię:)oczywiście zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie pobawię się z Wami, bo te kolorowe sznury mnie fascynują;-)
    www.mojakoralikowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz to robię,i nie wiem czy ktoś będzie chciał"wziąć" mnie do zabawy,ale wpisuję sie do Was:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuję się ... wczoraj miałam to zrobić ale czasu zabrakło pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja jeszcze :) Adres mój masz, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chce, ja też :)
    Czekam cierpliwie na losowanie ;) i dziergam branzoletki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i ja to mini wymianki. Myślę, ze taka forma wymianki jest ciekawa , tańsze są koszty wysyłki i przygotowania. Ostatnio zauważyłam, że kawki , herbatki i inne słodziaki są przekazywane w wymiankach na okrągło więc to chyba mija się z celem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka mini wymianka to świetny pomysł! Też chętnie wezmę udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojjjjojjjoj ja tez ja tez się z chęcią zapisuję na wymiankę. Adresik juz przesyłam,banerek umieszczony. pozostaje tylko czekać:)))Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam nosić bransoletki, zapisuje się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  20. bransoletki to "moja działka", więc nie mogę się nie zapisać. mam tylko nadzieję, że trafię parę z innej techniki niż moja ;)
    adres już masz :D

    OdpowiedzUsuń
  21. To i mnie proszę zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie się zapiszę :) Na pewno zabawa będzie super :)zaraz przesyłam adresik i wstawiam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja się dopiszę :) mini wymianki są super :)
    banerek dodany tutaj: http://agpeart.blogspot.com/
    i zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyłączam się do zabawy. Adresik już wysyłam. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. nareszcie mam trochę czasu i chętnie się zapiszę do zabawy:)
    zwłaszcza u Ciebie:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wielką chęcią się zapiszę, jeśli można?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się dopisuję. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham bransoletki wiec i ja się zapiszę:)
    Fajna taka mini wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak wszyscy to ja też się zapiszę ! To dopiero dla mnie wyzwanie, jeszcze nie robiłam bransoletki, a od dawna mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja z chęcią zapisze się na taką wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też się zglaszam do tej fajnej wymianki :))
    jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. na bransoletkową się chętnie zapisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. jakaż kolejka to i ja sie dopisuje

    OdpowiedzUsuń