sobota, 27 października 2012

Breloczek, broszki i..............

żeby nie było że tylko ostatnio gotuje i piekę to pokaże wam co udało mi się zrobić kiedy moje maleństwo spało bo tylko wtedy ostatnio można coś spokojnie porobić bo biedna mała ząbkuje i bardzo źle to przechodzi:( no cóż przez to też trzeba przejść. A teraz moje małe tworki





pochwale się wam też co otrzymałam od Joasi, dziękuję ci kochana śliczne wszystko kolczyki urocze super dyndają w uszach a babuszka czy jak kto woli matrioszka to moje wspomnienie z dzieciństwa bardzo lubię je mam nawet kolczyki jedne takie:) a że napisałam Joasi że są urocze zarówno kolczyki jak babuszka ona postanowiła mnie nimi obdarować za co jej bardzo dziękuję i już szykuje dla niej niespodziankę za to :)




a i jeszcze pochwale się moimi nowymi  nabytkami zamarzyły mi się perełki i mam teraz mam plan co do nich dorobię żeby je trochę udekorować jak to zrobię zaraz się pochwalę:)



a jak z pogodą u was bo u mnie okropnie w nocy śnieg padał a od rana deszcz leje masakra zimno mokro idzie zima do nas dużymi krokami:( a ja znalazłam sposób na poprawienie sobie nastroju po pierwsze to coś słodkiego sobie zrobimy dzisiaj na pewno a po drugie to już niebawem zobaczycie:) pozdrawiam ciepło w ten szaro-bury dzień :)

7 komentarzy:

  1. Kolczyki od Joasi przepiękne a Twoje kwiatki szydekowe uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do wzięcia udziału w wymiance, którą organizuje

    OdpowiedzUsuń
  3. super prezencik od Joasi :)
    broszki śliczne...
    ciekawa jestem co wykombinujesz z tych sznurów perełek! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten breloczek, fajny na rozjaśnienie szarugi jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę kolczyków! A Twoje kwiatkowe wyroby już lekko pachną zimą :)

    OdpowiedzUsuń