wtorek, 2 października 2012

LillaLou i wrzosowo:)

Nadrabiam zaległości jak obiecałam a że była prośba o wstrzymanie się z postem podsumowującym wyminakę więc poczekam jeszcze a teraz pokażę wam jak moje dziecię bawi się kolorowankami  Lilla Lou wierzcie mi super sprawa z nimi nawet ja się pobawiłam w robienie fryzurek kilka zdjęć dzisiaj a nastepne innym razem:)






a an koniec moja interpretacja wrzosowa  nie zdążyłam wcześniej ze zdjęciami ale w końcu są:)





takie dwie bransoletki i jeszcze powstaną naszyjniki do tego i kolczyki tylko koralików zabrakło:) 


3 komentarze:

  1. ale mała artystka tworzy ... super bransoletki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. jak się córki w mamę wdadzą to koniecznie własny biznes musicie założyc :)
    bransoletki jak zawsze-mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń