wtorek, 16 października 2012

KKKT i tusal i wymianka kolczykowa:)

Ja ostatnio wszystko z opóźnieniem nie umie się pozbierać po ostatnim okropnym tygodniu:( masakryczny był dobrze że się skończył i że lekarze się mylą:) w moim przypadku kamień z serca :)

Wczoraj był 15 więc powinien być post związany z KKKT ale czasu brakło:) zajęcia mojej córeczki z plastyki potem obowiązki i już szczerze mówiąc sił brakło też ale dzisiaj nadrabiam zaległości

                                                               po pierwsze KKKT






zajrzyjcie jeszcze do Diany http://divianaart.blogspot.com

po drugie wymianka kolczykowa u Kasi http://mojakoralikowapasja.blogspot.com

moją parką była Dorotka http://dziergaczkadotka.blogspot.com/a oto co od niej dostałam


ona ode mnie takie oto kolczyki  


słoiczek tusalowy


i wczorajsza praca mojej córeczki z zajęć plastycznych :) (masa solna) 


pierwsza praca specjalnie dla Tynki:)




5 komentarzy:

  1. same ślicznosci a obrazek cudeńko ... zdolniacha zmałej pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, znowu się napracowałaś...
    ładne biżutki!!
    i wymianka kolczykowa fajna...Dorotka też cudeńka robi!!
    dziękuję za dedykację;)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to wszystko piękne!!!!Twoja filcowa biżuteria jest obłędna, a wymiankowe kolczyki są ekstra. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. jesień u Ciebie zadomowiła się na dobre :) Jesienne kolorki, cieplutkie filcowe korale... Cieszę się, że u Ciebie wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń