czwartek, 17 stycznia 2013

Dla Ewci .........

Specjalnie  dla Ewy http://domowerobotki.blogspot.com/ powstał taki oto komin dwukolorowy na jej życzenie z kwiatuszkiem broszką w zamian za to ona zrobiła dla mnie takie oto wiklinowe mebelki dla laleczek barbie do domku który jest w trakcie realizacji:) niestety mało czasu mam mały poślizg:)hihihi cały czas coś wypada jak nie choroby to inne sprawy ale mam nadzieję że niedługo mi się uda i wam pokazę co stworzyłam:) a teraz fotki






a tera to co Ewcia zrobiła zdjeci apodkradłąm z jej bloga:)





czyż nie są cudne moja mała aż piszczała z radości jak je widziała 
a na obiadek ostatnio zrobiłam sobie takie a la leczko było wszystko co było w lodówce no prawie wiekszość to warzywa z dodatkiem kurczaczka 


pozdrawiam ciepło :) u mnie zima w pełni nie wiem jak uwas zasypane wszystko biało na dworze a my narazie jeszcze uziemione:( w domku





4 komentarze:

  1. piękny komin ale te mebelki wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe zestawienie kolorków...
    a mebelki cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze raz bardzo dziękuję za ten komin, to mój pierwszy :) i nie mogę się doczekac tego domku, zrób fotki całości o każdego pomieszczenia z osobna :) uprzedzam, ze też podkradnę he he

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne wszytko ... a mebelki cudeńko ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń