piątek, 25 stycznia 2013

Kapcie:)

Obiecałam mojemu R kapcie zrobione na drutach i tak mnie ostatnio męczył i przypominał że w końcu zasiadłam i zrobiłam specjalnie dla niego kapciuszki a korzystałąm z pomocy i opisu na tym blogu http://haft.blox.pl świetnie rozpisane no i łatwe do zrobienia:) tak więc moje kochanie dostało upragnione kapcie i tak mi się udało że zrobiłam mu prezencik urodzinowy nimi bo dzisiaj świetuje:) a dziewczynki zrobiły dla taty taką oto karteczkę




tutaj kapciuszki na stopach właściciela


i bez :)


bez ciacha się nie obyło a że moje kochanie najbardziej lubi babeczki więc taką mu upiekłam




a znalazłam sposób na moje córeczki, które miały problem ze zjedzeniem zupki warzywnej zwasze cos tam było "be" więc zmiksoałam zrobiłam krem i zajadały się mówiąc że pycha:)


a tak sobie dzisiaj moja młodsza córeczka odpoczywała


i pokaże wam jeszcze jaką piękną wiosnę mamy w domu za oknem zimno śnieg a na parapecie




i na sam koniec dzieło starszej córci z zajęć plastycznych




już was nie zamęczam i uciekam do daleszego tworzenia:) i zabawy z młodszą córeczką:) pozdrawiam ciepło w ten zimny dzień:)






5 komentarzy:

  1. kapcioszki śliczne , mała niezle wypoczywa , zupka musi byc pycha pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. kapciochy fajne :)
    babka do kawki spasowała teraz :)
    a Twoje dziecię równie twórcze jak Ty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapcie super a Malwinka jak urosła

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Twojego Męża :)
    Kapcie są cudne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapcie są super! A Twoja córcia jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń