poniedziałek, 14 stycznia 2013

Zaległe zdjęcia z jaramrków grudniowych

Zapomniałmwam pokazać zdjęcia amm ich kilka ale są z grudniowych jarmarków świątecznych pierwszy był w Mikołowie



tutaj Joasia :) 


tutaj ja :)



no i nasze stoiska




i w Chorzowie 


tutaj nasze stoisko czyli moje Joasi i Mirki




                                                                   a tutaj widok na sale


choroba pokonała i strsza córę więc mam w domu szital mam nadzieję że uda mi sie coś zrobić żeby wam pokazać:) ale wierzcie mi że przy dwójce chorych dzieci trochę ciężko chociaż i tak grzeczne są  moje maleńśtwa. A teraz korzystając że śpia idę coś podłubać:) pozdrawiam ciepło 

5 komentarzy:

  1. kurujcie sie wszytkie w tym "szitalu" ... pozdrawiam ciepluteńko a zdjecia cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka ;)) zapraszam do mnie częściej ;)) Buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy wokół chorzy, chora i ja ! Zdrówka córciom, a Ty się nie daj przeziębieniu :)

    OdpowiedzUsuń