piątek, 25 lipca 2014

Szydełkowa sukienka

Mój pierwszy chyb ataki duży projekt na szydełku zrobiony jak sukienka ale za to jaki efekt :) powiem nieskromnie że zadowolona z efektu jetem i to bardzo. Sukienkę zrobiłam z maleńkich kwadracików w kolorze łososiowym a prezentuje się tak 






co o niej sądzicie? podoba się wam?

sukienkę zgłaszam an wyzwanie Szuflady Zainspiruj nas Szydełkiem 


Wczoraj też odwiedziła mnie Ania  ze swoim synem Bartusiem miło spędziłyśmy czas na pogaduchach i przy kawie:) dziękuję Aniu i do kolejnego spotkania (sweet focia dla was) 


a dla was cicho jak macie ochotę częstujcie się:)


Pozdrawiam Wiola 







15 komentarzy:

  1. No jak ladnie wygladasz ♥♥♥
    Dziekuje za ciacho i zycze milego weekendu.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, ale figura także! Życzę dalszych udanych prac!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelka!!!kolorek super, wygladasz w niej nieziemsko :-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś zdolniacha! Sukienka extra! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka przepiękna! I wzór, i kolor! Brawo i powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kreacja ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka śliczna i ty ładnie w niej wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci ładnie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ;P Powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna..cudny kolorek, bardzo ładnie się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka cudna :) Szczerze Cię podziwiam :) Ja zaczęłam robić bolerko ale jakoś słabo mi to idzie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna sukienka! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zajebista!
    choć pod spodem widziałabym każdy inny kolor oprocz czarnego :-D

    moja córa choruje na takie rzeczy, ale ja mało obeznana z szydełkiem jestem

    OdpowiedzUsuń