czwartek, 4 października 2012

Podsumowanie wymianki

Nadszedł czas na podsumowanie wyminaki w Bolwydzkim Stylu  tak więc oto wasze paczuszki i mam nadzieję że wszystkie zadowolone jesteście:)
                                                          Diana dla Paula Ł.






Paula Ł. dla Diany




Cypripedium dla Tynki







Tynka dla Cypripedium






Moniśka dla Anety


Aneta dla Moniśki 






Joasia&art dla Liebriez








                                                                Beata dla Agape Art


Agape Art dla Beaty


Bizubom dla Keendi




Pandzioszka dla KasiN


KasiaN dla Pandzioszki


Mam nadzieję że już wszystkie paczuszki dotarły i że zadowolone wszystkie jesteście dziękuję za zabawę :)



















8 komentarzy:

  1. temat wymianki super!!
    ja jestem BARDZO ZADOWOLONA...w ogóle jak patrzę na galerię to same piękne rzeczy powstały!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same przezdolne dziewczyny. Brawo! =) Ps. Wiolu, tą puszkę z herbatą kupiłam za 9,99 chyba w NETTO.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie mam swojej paczuszki i nie ma też zdjęcia paczki dla mnie co mnie troszkę martwi :(, ale mam nadzieje że w tym tygodniu dotrze. Widze, że naprawde wszystkie się postarałyście bo śliczności same widzie. Pozdrawiam i mam nadzieje, że Liebriez już dostała moją paczkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne rzeczy :-) co jedna paczuszka to piękniejsza. Aaach tylko pozazdrościć ;-)

    Zapraszam serdecznie na moje pierwsze candy:

    http://umargaretki.blogspot.com/2012/10/candy.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda z paczuszek śliczna i każda zaskakujaca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wymianka super dziękuję za super zabawe pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń