sobota, 26 stycznia 2013

Etui i .........

Wczoraj wieczorem zrobiłam sobie przerywnik od drutów i szydełka i powstało takie sobie Etui walentynkowe na telefon





A i przygotowałam wczoraj jeszcze dla mojego R kolację urodzinową  makaron z sosem śmietanowo serowym z kurczakiem  pycha było:) winko moje kochanie po drodze zakupiło :)



a porządkując zdjęcia na kompie okazało się że nie pochwaliłam się wam jakie śliczne bombki dostałam od Paulinki tak więc nadrabiam zaległości:) ta z konikiem oczywiście została u nas bo moja córeczka starsza uwielbi konie a druga powędrowała w prezencie dla rodziców mojego mężczyzny:)





Pozdrawiam was sobotnio:) i miłego weekendu życzę:)



7 komentarzy:

  1. romantyczna kolacja :)
    takich chwil mi ostatnio brakuje...
    pomysł na etui podkradam-mogę? :)
    bombki Paulinki śliczne jak zawsze :) też mam jej cudeńko!! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. to dopiero uczta Wam się zorganizowała ;)
    bardzo ładne etui!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokrowczyk jest super!!! Bardzo mi się podoba ta szydełkowa obwódka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Etui super :)
    Zerknij tu http://balerinaszydelkowanie.blogspot.com/2013/01/maa-naprawa-zalegosci.html

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne, ta ostatnia bombka jest śliczna że hej!

    OdpowiedzUsuń