sobota, 2 lutego 2013

Babuszki ......

...matrioszki jak kto woli ostatnio chyba mają wzięcie :) w biżuteryjnym świecie. Mi od dawna się  podobały i mierzyłam się z zamiarem takowych az wczoraj wieczorem natchnęło mnie zasiadłąm do biurka i powstały takie oto dwie troche się przy nich nadłubałam ale są ciekawe czy wam się spodobają zobaczymy jest już plan i wizja na kolejne i będą trochę inne i róznej wielkości a jakie to niebawem zobaczycie:)







a taki obiadek dzisiaj sobie zrobiłam skrzydełka z kurczka z ryżem pieczone w piekarniku przepis dostałam od Tynki ale mówie wam warto zrobić ( dostepny w zakłądce kuchcikowo a i uzupełniłam przepisy:))



Pozdrawiam i zapraszam do zapisów na Bajkowe wyzwanie:) http://wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/2013/02/bajkowe-wyzwanie.html
na wymiankę wielkanocną dla dzieciaków na Blogu Klub Twórczych Mam http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2013/01/wymianka-wielkanocna-dla-dzieciaczkow.html

6 komentarzy:

  1. Babuszki śliczne ! Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na wymiankę (czas zapisów kończy się) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę jakie fajne Babuszki - ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. w środku nocy takie smakowitości oglądać, teraz mi bęzie pewnie w brzuchu burczało
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. matrioszki super!!!
    :)
    wracają do łask...ta brązowa mi się bardzo podoba...a to różowe maleństwo?...cierpliwa jesteś :)
    a ryż faktycznie SUPER, też dostałam ten przepis od naszej blogowej koleżanki...uwielbiam takie PROSTE przepisy...5 minut roboty a efekt jak z dobrej restauracyjki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń