czwartek, 18 kwietnia 2013

Bransoletki

Tak za mną chodziły ostatnio bransoletki takie zwykłe na gumce :) zwykłe a zarazem jakie fajne kolorowe i znów wracają do łask . W sumie  to nie wszystkie są takie zwykłe ponieważ postanowiłam trochę poeksperymentować i do zwykłych koralików dołożyć inne cudeńka a co z tego powstało zobaczcie same:) i oceńcie ciekawa jestem waszego zdania:)

                                                          tak prezentują się wszystkie razem


miętowa 


blady róż 


czarna i tutaj dołożyłam mały sznur szydełkowo-koralikowy


czarna


kremowa


biała ze sznurem szydełkowo-koralikowym


kolejna biała ze sznurem szydełkowo-koralikowym 


i co o nich sądzicie:)

U mnie za oknem cudne słoneczko temperatura jak latem:)  cudnie a moje dzieci siedziały by tylko na dworze więc chyba na plac zabaw będę zabierać ze sobą robótki i na ławeczce będę dziergać:) 

Pozdrawiam was serdecznie 

7 komentarzy:

  1. Są piękne :) Ja bardzo lubię takie bransoletki na gumce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, czarna z wstawka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak uwielbiam bransoletki :)) są świetne :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Pzepiękne! Ja jako prawdziwa sroczka wzięłabym je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł z tymi wstawkami :) Najbardziej podoba mi się biała z koniczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Czachy są suuuper:)
    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Świetne bransoletki ! Najbardziej podobają mi się te bez czach :D jakoś nie jestem ich sympatykiem :P

    OdpowiedzUsuń