piątek, 5 kwietnia 2013

Budzimy wiosnę :)

oj tęskno mi za wiosną i to bardzo moim pociechom też chętnie wybrały by się na spacerek z mamusią a tu za oknem szaruga wstrętna i tak przeglądając książkę z pięknymi szydełkowymi wzorami wpadłam na pomysł że może zabawimy się chodzi mi tutaj o szydełkujące dziewczyny w Przywoływanie Wiosny Szydełkowymi Kwiatami oczywiście jeśli jest ktoś chętny piszcie komentarze pod postem a ja opublikuje wzorki na cudne kwiatki jakie znalazłam w tej książeczce jest super


tutaj skrót tego co w niej:) same cudeńka


oto banerek do pobrania dla chętnych



moje okno kuchenne wygląda tak rosą sobie na nim ziółka i zaklinają wiosnę:) zielonym kolorkiem 


i moja śliczna stokrotka :)


i jeszcze znalezione zdjęcie trzech broszek różyczek zaklinających wiosnę:)



na koniec pokaże wam jaki skarb mam w domu:) hihihihi będzie przerabiany ale na co to zobaczycie niebawem


a tak moje pociechy bawiły się i taki zrobiły bałagan gdy mama mogła sobie ciepłą herbatkę wypić w spokoju:)



Pozdrawiam serdecznie i czekam na zgłoszenia do zabawy i pobrania banerka  jutro opublikuje wzorki bo już dzisiaj nie dam rady moja maleńka znowu ma problemy ze zdrówkiem i marudek jest straszny trzeba się z nią bawić i dużo uwagi poświęcić :) ale cóż jak tu się nie bawić w układanie klocków i jak im nie czytać jak sama /Malwinka czyli ta młodsza pokazuje na półkę z książkami kładzie się na łóżko karze usiąść obok siebie i czytać:) a ona słucha z zaciekawieniem i zagląda przez rękę na obrazki :)









13 komentarzy:

  1. A co tam, mogę się zabawić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo rozumiem- mamy szydelkowac kwiaty za kazdym razem inny wspolnie?

    Moze bym mogla sprobowac, jesli dopbrze zrozumialam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej jak tu cudownie,tak wiosennie.Nie ma siły "panienka" musi przyjść.

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie umiem szydełkować ale trzymam kciuki za Was:) żeby Wam się udało przywołać tą wiosnę!:) malutka niech wraca do zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez nie bardzo zrozumiałam zasady ale sie przyłaczam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że zapomniałam jak się szydełko w dłoni trzyma, bo te kolorowe obrazki cudeniek kuszą!!
    będę natomiast podglądała Wasze poczynania twórcze :)
    ziółka pięknie urosły...stokrotka aż uśmiech na twarzy wymusza :)
    a Twoje dziewczyny to fajnie potrafią się same zabawic! :)
    hmmm, tajemnicza skrzyneczka ;)...czekam na jej metamorfozę :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mogę spróbować... może mi się uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. małe urwiski ... roslinki cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaryzykuję...chętnie wezmę udział w zabawie. Może wspólnymi siłami przegonimy złą zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chętnie dołączę do przywoływania wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na zabawę, szkoda, że nie umiem robić na szydełku :) Ciekawa jestem, co będzie z tej skrzyneczki :) Moja Lenka nie lubi jak się jej czyta bajki, woli pokazywać co jest na obrazkach, a tak bym chciała jej trochę poczytać... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tutaj moje jaskry: http://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.de/2013/04/budzimy-wiosne-kwiatami-jaskry.html

    To jeszcze nei koniec, na pewno jeszzce cod doszydelkuje ;)
    Pozdrawiam Wiolu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A tu pierwiosnki:
    http://www.mojeszydelkoweprzygody.blogspot.de/2013/04/kwiatowo.html

    OdpowiedzUsuń