piątek, 10 maja 2013

Klub Różnorodnej Twórczości odsłona 4

Tym razem przydasie przygotowałam ja :) jakoś pod wpływem chwili nazbierałam i wyszło :) mam nadzieję, że dziewczynom zestaw się spodobał, a wyglądał tak zdjęcie pożyczone bo ja gapa zapomniałam zrobić:)


a oto co z tego powstało:

z czerwonego materiału broszka z doszytym guziczkiem, decu wykonania Ani 


z filcu powstały korale 



i kolczyki


z mulinki wisiorek z serduszkiem zainspirowany wisiorkiem Diany


koraliki wykorzystałam do zrobienia bransoletki 


filc i mulinkę do babuszki 



różowa tasiemkę do broszki


do wsuwek dorobiłam szydełkowe kwiatuszki


włóczkę wykorzystałam do zrobienia różyczki a z niej broszki


puszka i tasiemki sutasz oraz mulinki posłużyły do zrobienia pojemnika na kredki dla moich córeczek


takie oto przydasie mi zostały jeszcze, wkrótce zostaną wykorzystane 


Zobaczcie co zrobiły dziewczyny 

I jeszcze jedno będziemy z dziewczynami dalej się bawić tylko beż Oli, która niestety nas opuszcza :( może jest ktoś chętny zająć miejsce Oli  dołączyć do nas  i bawić się z nami:)

Pozdrawiam was serdecznie










9 komentarzy:

  1. cudności pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w mulinowym wisiorku. Jest piękny! Oczarował mnie:)
    Z wielką chęcią przyłączyłabym się do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite rzeczy, nie wiem co chwalić:P najbardziej podba mi się szydełko - filcowe naszyjniki i szydełkowa babuszka i wisiorek z muliny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne prace, urzekła mnie broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita głowa! i ręce! super prace!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne prace Wiolu...
    wisiorek chociaż nie w moim kolorze przecudny!!
    świetny zestaw dla nas przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń