piątek, 3 maja 2013

Pierwsza odsłona salowego obrazka

Miał być wczoraj pokazany ale pomyliły mi się dni przez te święta:) spóźniona ale pokazuję co udało mi się zrobić przez ostatnie dwa tygodnie, nie jest to zbyt dużo bo miałam trochę biegania ostatnio na zabiegi ponieważ mój kręgosłup trochę nie domaga:( oprócz tego przygotowania do wyjazdu mojej starszej córeczki Kalinki na zielone przedszkole tak tak teraz dzieci w przedszkolu mają coś takiego jadą na 7 dni do Białki Tatrzańskiej mała zadowolona a mama zestresowana :) ale cóż jak chce to czy można zabronić :) zobaczymy co to będzie:). A oprócz tego to przede mną jarmark w Mikołowie już niebawem bo 17 i 18 maja więc co nieco trzeba przygotować. Więc się dzieje u mnie i to sporo :) no i maleńka czyli Malwinka też się domaga uwagi a ostatnio nasza wspólna zabawa wyglądała tak



a tak nasze wspólne dzieło:) 


w sumie to Malwinka rysowała mam trochę pomagała no i dała radę coś tam po krzyżykować a wygląda to tak



a na koniec poczęstujcie się ciasteczkiem do kawci lub herbatki jak kto woli :)


Pozdrawiam serdecznie :) i dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem cieszę się że potworki się spodobały :)







6 komentarzy:

  1. Śliczny wzorek szkoda że wcześniej go nie widziałam ,

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecia pzresliczne ... mała zdolniacha pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! A gdzie ten jarmark Wiolu? może się wybiorę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ummmm ale ciasteczka ale bym do kawci takie wszamała

    OdpowiedzUsuń
  5. Do kawusi:) Hafcik nieźle Ci idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. córcia w ślady mamusi idzie :)
    a hafcik super!!!
    a przepis na ciasteczka??
    :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń