niedziela, 4 marca 2012

Kontrast Ton: Czerwony-Niebieski

Jak mówi tytuł będzie niebiesko i czerwono albo czerwono i niebiesko jak kto woli. W każdym bądź razie kontrastowo a o to chodziło w wyzwaniu w Kreatywnym Kufrze: Kontrast Ton: Czerwony&Niebieski . Kolorki te pokazałam w sutaszowych kolczykach mam nadzieję ze się spodobają. A tak na marginesie to wyzwania zaczynają mnie uzależniać :)  o wyzwaniu możecie poczytać więcej tutaj  http://kreatywnykufer.blogspot.com/2012/03/wyzwanie-kontraston-czerwony.html
                                        
                                                                       a oto moja praca


5 komentarzy:

  1. lubie to polaczenie kolorow, kolarzy mi sie z wakacjami ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne. zycze powodzenia :)

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie te dwa kolory zawsze sie gryzą.. no ale musze przyznac że twój sutasz całkiem fajnie sie prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Ja długo się zastanawiałam jak to połączyć i z czego.. i w kończu mi się udało.

    OdpowiedzUsuń