sobota, 17 marca 2012

Zielona wymianka

Dziś 17 marca Dzień Świętego Patryka więc nadszedł czas chwalenia się prezentami z zielonej wymianki:) Organizatorką była Majalena z blogu Hand By Majalena, a moją parką była Diana z Diana Art , która tworzy prześliczne rzeczy :) Tak więc ja wysłałam Dianie taką oto paczuszkę, w której znajdowało się coś słodkiego, herbatka, przydasie, kolczyki sutaszowe, szydełkowe kolczyki  i zielone szydełkowe bolerko-kamizelka. a  całość prezentowała się tak
a ja dostałam od Diany tak: przydasie, słodkości, herbatkę, kosmetyczkę, torbę, kolczyki z wisiorkiem, bransoletkę oczywiście wszystko w kolorze zielonym no i jeszcze kartki dwie zrobione przez  Dianę, a moje córeczki dostały opaski również z zielonym akcentem z których są bardzo zadowolone :) a tak wyglądała całość:
Prezenty super ja zadowolona jestem z tego co pisała mi Diana to ona też:)tak więc wymianka się udała a Majalenie dziękuję za zabawę:) pozdrawiam. Za oknem słoneczko świeci super chyba wiosna idzie wielkimi krokami:)


3 komentarze:

  1. Ekstra!!
    Ja mojej wymiankowej parze już wysłałam paczkę, na swoją czekam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. prezenty pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne prezenty a bolerko super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń