poniedziałek, 26 marca 2012

Materiały

Ostatnio idąc na spacer z córeczkami zauważyłam sklep, a raczej wystawę z bardzo ciekawymi materiałami i nie wiele się zastanawiając weszłam sobie pooglądać cóż ciekawego tam jest. No i mile się zaskoczyłam po pierwsze przemiła obsługa, no a wybór materiałów super i ceny też nie są wygórowane:) jest także możliwość uszycia sobie sukienki, tuniki czy czego tam sobie życzymy przez  panie, które tam pracują. A sklep mieści się w Mikołowie przy ul.Krakowskiej 18 tutaj stronka z facebook http://pl-pl.facebook.com/HossaArt a sklepik w środku wygląda tak zobaczcie same












a takie oto cudeńka nabyłam
a co z nich powstało pokaże następny m razem bo jeszcze wykończyć muszę:)

1 komentarz:

  1. u mnie w miescie wlasnie jakos niezbyt moge znaleść fajne materiały ;(

    OdpowiedzUsuń